BTS Edit

Welcome army


Fixed post 🌙

 

 Welcome to my website

Hope you enjoy it here

I love you ❤

میگم جعبه دنبال کننده نداری دختربابا؟؟

باید بزارم بابایی یه مین لطفااا

حله دختر بابا

بوچ رو پیشونی ات عزیزکم^^

مرسی بابایی من 😘😘
عاااشقتم

منم عاشقتم دختربابایی^^

😂😂
چه رمانتیک بابایی من ..
بابایی یه خواهیشک دارم 

بگو دختربابایی^^

من زوج میخوام بابای برام زوج پیدا بونوماااا خواهشااا

وااااااااو

چ وب خوشملیییییییی

مبارکههههههه

شیرینیش کو؟یه ماچم کن تا صاف بشه

از همین الان یه خاهش بزرگ دارم

توروخودااااا جیکوک زیاد بزارین عررررررررر

در جواب جوابت....عاخه با یه ابهتی اونروز گفتی منو میشناسی..انقد ابهت داشتی ک منم از ترسم گفتم تورو میشناسم کککک...ای خودا اشکال نداره فدات شم...حالا میدونی^_^

مرسی
قالب وب قبلیمم همین بود ولی دوستان و مادران و پدران گرامی فرمودن حجمش بالاست برداشتم 
شیرینیشو باید از دوستم بگیری
بووووس به لپات /صاف شد
باشه /میگم مل بزاره برات 
خو میشناسمت یعنی اسمتو میدونم و دیدمت 😂😂 ،/ میشناسم من با میشناسم تو خیلی فرق داره
خدانکنه
بلههه دیگه الان میدونم

اوووووووووووو

کککککککککککککککککککک

بوشه بوشه دختربابایی^^

بذار با مامان نورا و مامان یاسی بحرفم میابم برات گلم^^

اوووو نداره تا نیکا زوج پیداییت طلاق گرف من هنو موندم
آفرین بابای من 
دیگه فک کن داری دنبال زن سوم میگردی هرچه زودتر وارد عمل شو😂😂
باشه بیحرف بابایی من 

تو هنوز دنبال زوج میگردی؟-___-

خدایا ب بهی شع یه زوج بده...

آری من زوج میخوااام 
الهی آآآآآآاااامین

خوهش جیگر

عه؟خوب صلاحتو دونستن حتما...مامان و باباها عن دیگهههه

خخخخ تاحالا ب ابن فک کردی چطوری چندین مامان بابا داری؟م خیلی ب این موضوع فک کردم.باید از لینی بپرسم

نع من از تو میخام شیرینی بگیرم

جووون چ چسبید...

مررررسی خوشگلللل من جیکوک میدوستم

خخخخخخخخ چ اشنایی عمیقییی

تو از کجا منو دیدی وروجک؟چرا اشناییت انقد مبهمه؟

بوخودا منم ب اشنایی درهمین حد باهات راضیم

هرجور تو بگی عصن

همین اسم کافیه کککک

🙂
اره ... هرکی دوس داشته و دوسش داشتم به فرزندی قبول کردن 😁😂
خو گرفتی دیگهههخ
معلومه که میچسبه با من همچی میچسبه
منم ...چه تفاهمیی
خیلییییییی عمیقهههههه
وب پیشو و فافا و ...
من کلاا مبهمم
جدی ؟؟ 
😂
چرااا؟؟
نمیخوای دیگه دوج باشیم ؟؟؟

فدای سرت

خودتو اذیت نکن عشق من

خو شارژ گشت 
نه نمیکنم عجیجم

عاره مامان باباهات عشقی هرروز یه بچه میارن...حالا ببین

نع کم بود...من ادم قانعی نیستمااااا همین الان بگم...تا نخورمت ول کنت نیستم

عععععررررر توعم جیکوک میدوستییییی....این خیلی تفاهم مهمیهههه.جدا میگم

پیشیو میشناسم ولی فافا کیههههه؟عععررر اونی سحرم جیکوک میشیپه

بهی...توداری به من میگی دیگه نمیخای زوج باشیم؟من فک کردم خودت دوست نداری بیشتردرموردم بدونیو دوست نداری منم درموردت بدونم...من فک کردم تو نمیخای زوج باشیم

عهههههه...عجبببببب چ سوء تفاهم بدی اول زندگی

نه بابا اینجوری نیس 
الان از نفس من یکی ام از هانیه و مبینا منو نیکاییم از لیندا فقط منم از سحر فقط منم زا روشناهم فقط منم 

جااان ؟؟ مگه من خوردنیم ؟؟؟
آری جیکوک هاااا کوکمین نه 
فافا ویستاعه دیگههه میدونم 
زوج نهههه ددوووووج منظورم دوستههه دوست نه زوج دووووج 
چی نهههه

چه سو تفاهمی ؟؟

0_________0

من بااین ارتباطات قویتون پودر شدم

خا نمخورمت

من از فرقش خوشم نمیاد...جیکوکوکوکمین یکین دیه

عه؟فافا؟؟خخخخخخ

دوج؟لنتی...بااین لوس شدنات ککککککک

اوکی دوج

عاره دوج

موافقم^^ فقط دوج

خب دوجت عزیز کیو برات فراهم کنم؟از کی خوشت میاد برم برا زوجت بیارمش؟؟ب نورایی گفتی دوست پسر داری..کیه کلک؟میخای برم باهاش بحرفم

آره من بالاخره تو اینجا با همههه یه نسبت فامیلی دارم 
نخوری منوووو
نخیر میفرقه وقتی میگی جیکوک یعنی جیمین داره کوکیو *** ولی وقتی میگی کوکمین یعنی کوکی داره جیمینو ***
OK ??
آره دیگه دوج
دیس ایز سکرت هستی جاان 
نه نمیخواد عشقم ♡♡
آره 
ولی از بخت بدم دوج پسلم زن داره بابامم هستش 😂😂
نه نمیخواد اگه بری بحرفی زنش یعنی مامانم میاد گلومو جررررر میده 😂

نوچ..نمخورمت دیه

عارههههههه میدونممممم جیگرررر

منظورم اینه تهش یکیه دیگه...****

 

خخخخخخخخخخ

جرررررررررررررررر

چ چیز فانتزی که بابات دوست پسرت باشهههه خودایااااااااا

هی داد چرا تو از دوست پسر شانس نیووردیییییی

اوخ اوخ تازه طرف دوتااااا زن داره

عاره...مامانات شرحه شرحت میکنن

بیخیالش شو پس خره

ددی خوفه...برو بهش بچسب

آفریننن
آفرین باهوش بهی
نه اصلا 😂
آرییی
نیاوردم دیگههه
نه یکی داره دوتا نداره /بابا لیندا نیس
مامانم *
نه بازم دوسش دارم 
نههه بابام باید بره بگههه

پس کدوم باباهاتن؟

خدایا من تهش وسط این زنجیره های فامیلی شما خل میشم

اوکی اوکی فهمیدم

مراسم عروسیت منو دعوت کنیاجیگررر

ایشالا ک یه زوج پیدایش میکنی...نگران نباش عشق من

مبینا
آری مخصوصا من ..
آفرین دختر باهوش
چشممم اصن شاید با تو ازدواجیدم😂😁🙂

آری 😔
باشه نیستم 

مبینا؟همونی ک سایتشو حذفید؟عجببببب

خا یه جوری مخشو بزن.طوری نیست

وای خودا هارتم

بامن؟شوخی؟؟؟خخخخخ

خدایی مطمینی؟زندگیتو باعشششق بنا کن بچه.فقط بدنبال زوج نگرد.بزار عاشق یکی بشی بعد...

ماچ بهت.استیکر ناراحت نفرسسس عههههه..همش بخند;-)

نهههه اونی که یه زن داره اسمش هانیه 
نه بابا زن دارههه
به هارتت اتک خورد ؟؟
آری شاید ... نه جدی 
نخند .. نه بخند
نهههه😂😂😂
چشممم
بوج بهتتت
باشه

نمدونم کیههههه

منو یه روز باهاش اشنا کن بهییییT_T

اوکی جدیییی..وقتی جدی میشی چ خنده دار میشی لنتی خخخ

ببخشید

چش چش نمیخندم

نمیخندم دیههه

کککک

افرین بهی من^_^

بوج ب لپات

سلام بهی جون جوجو من اینجام اومدم بالاخره 😅😅

ممنان که اومدی :)
بابا من جوجویه یکی ام فقطططط😂

بی من چی. پس بستنی چوبی یا بستنی گوگولی عروسکی یکز رو اینتخاب کن😅😜

بستنی چوبی :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
BTS&ARMY =Big family
Designed By Erfan Powered by Bayan