BTS Edit

Welcome army


Jungkook edit

کامنت و لایک فراموش نشه خواهشا :)

 wink

به به چه ادیت زیبایی است

من اصلا هم عر نمیزنم(اره جون عمم دارم میمیرم اینجا)

سپاس از زحمات شما ادمین گرامی که ادیت های خییییییییییییییییلیییییی خیییلییییییییییی زیبا از اشخاص خیلییییییییی خیلیییییییییی زیباتر میسازید

با تچکر

کسی که اصلا هم روشنا نیس

اصلا هم کوک لاور نیس

اصلا هم بی تی اسو نمیشناسه

://///////////////////////////////////////////////

ممنان روشنا شی -_-
روووشنااااااا نرووو رو اعصااابممممم😂😂😂
بلی بلی ^^
قربانت روشناشی :)

😂😂😂
بی تی اس کیست اصن ؟؟

خوشملللللللللللللللللللللللللللللللل😍😍😍😍😍😍

ممناااان جیگر :)

خوهش بهی شی

عی بابا من که بچه خوبی بودم باز که داری غر میزنیییییی عهههه

^^

پروردگار انجام ندهد( خیلی رفتم تو فاز دیگ:/)

 

 

 

اصن این چیزی که شما میفرمایید چیست؟ یک نوع برند است؟ یا یک نوع بازی کامپیوتری؟ یا یک نوع عشق:)

😂😂😂

چی انجام ندهم ؟؟


یک نوع عخش اس :)
از اون عخش اسمونیا 
Saturday 23 May 20 , 16:16 —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

خیلی خوب شده⁦^_^⁩

فایتینگ 💖

ممنون عزیزم :)
^^
Saturday 23 May 20 , 16:18 ☆●~●☆ Min Noora

خوشگله:)

مرسی نورای من :)

هیچی بابا همون خدا نکنه بود ورژن خیلی رسمی و کتابیش -_-

 

 

 

 

به به چه چیز خوبیست

من از این عخشا دوس:)

 

😂😂😂


من ندوس کع تو دوس -_-
😂😂😂

Saturday 23 May 20 , 16:22 ☆●~●☆ Min Noora

:/

نورا شی ...
بابا تمومش کن دیگههه
Saturday 23 May 20 , 16:34 ☆●~●☆ Min Noora

وا چی گفتم:/

:/

بیترادب:///

😂😂😂😂

قرباانت
Sunday 24 May 20 , 01:18 BTS+Jeon Sara

ووییییی چه کیوته

مرسی مرسی نظر لطفته ^^

کوکی ووروجک (منظورم فقط ووروجک بی تی اس)😑اگ حساب کنیم من از همه ووروجک ترم😑😒خو دیگ کوجا بودیم اها کوکی ووروجک هم خوش اندام و خوش تیپ بوده است ها 😅والا اگ اینجوری حساب کنیم همه شون عشقن ببینم چرا خدا اونا رو افریدنی ب دقت کارشو انجام داده ک خوشکل باشن ولی وقتی مارو میافرید دیگ خسته شده اخرش ک میخواس بزاره رو میز خشک بشینم بد به این دنیا بزاره مارو میخواسته بندازه رو میز دیگ خسته بود انداخته خوردیم ب دیوار خراب شدیم بد گفته دیگ حالا ولش کن دیگ همون جوری هم خشک بشه چیزی نمیش زاتن بی تی اس خوشکل در اومد نیازی نیس اینام خوشکل باشن😑😑😒🙄😭اخ چرا خدایا ما چ گناهی کردیم ک اندازه اونا خوشکل نیستیم

واااییی دقیقااا😂
خدا وقتی داشته مارو میساخته دسشویی داشته احتمالا😂

بهنوش جون خوب نشدی🤔🥺

چرا خوب بشدم :)

ار بخدا دسشویی داشته داش میریخت گفته بندازم انداخته بد الفرار 😅😅🤣🤣🤣

دقیقاا😂😂

خودا رو شکر ک خوب بشدی من داشتم دق میکریدم😅

الان بدم :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
BTS&ARMY =Big family
Designed By Erfan Powered by Bayan