BTS Edit

Welcome army


نظرتون ؟

چطوره قالب ؟؟

خوب شده ؟؟

Wednesday 20 May 20 , 09:43 مجنون بی لیلی 😭😢🥀

اوخى چه قالب جالب و خوشگل شدهههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙🌺🌺🌺🌺

مرسی نیکایی :)
خیلی باید پست بزارم هنو توش 🤦‍♀️🙊🤧
Wednesday 20 May 20 , 16:16 مجنون بی لیلی 😭😢🥀

خواهش میکنم عزیزممم❤❤❤❤❤

اوکی گلممممم

ککککککک💜💜💜💜💜💜

موفق باشیییییییی

ممنون عزیزم :)

وووی چه گیفه عشق شده لاولی ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

میگم چجوری پشت گیف گذاشتی ؟؟ 🧐🧐

مرسییی عشقم :)
به جای عکس گیف میزاری ^^

خرگوشمو چه خوشگل درست کردی

اولا اینکه مال تووو نیس :)
تو تنها کوک لاور نیستی :)
دوما کلااااا وقتی پیش منی یا کامنت میزاری میم مالکیت نزار :)
بد جوری حرصمو درمیاره ...

ممنون نظر لطفته ^^

قالب بهترم میتونستی بزاری

مبارکه^^

 

میدونم یکم بد شده :(
ولی خب حوصله میخواست که من نداشتم 😂
تازه همینم پدرمو در اورد ...
رنگ قالبو کلا عوض کردم ..
کلی کد تغییر دادم ..


مرسی عزیزم :)

فقط خداب چشمام برحمه#-#

 

 

فدات جیگر:)

چیرا ؟؟؟


خدانکنهههه

بابا چشام درد گرفت-.-

اها بک گراند ؟؟😂😂

ن ادیتا:/

ارع باو چشامو سایید-.-

😂😂😂
دگر چه کنم ؟؟
میخوای اینم بعوضم ؟؟😂😂

ارع ب نظرم بکشو عکس ابی یا ی چی تو این مایه ها بزاری عالی میشه^0^

ولی من اینگونه بدوستمش😭
بزار بعد چن وقت عوضش موکونم :)

راستی ع اون زرایی ک برات گفتم استفاده میکنی؟ککک

اری دارم استفاده موکونم 😂🤧😂

من تا اون موقع نمیام اینجا امارو بم بده ککک

میخام دلم ب حال چشام بسوزه*-*

اععع😂😂
نخیر باید بیای😂😂
با کامی میای نه ؟؟
چون من با موبایل میام بکش دیده نوموشه زیاد اذیت نوموشم 😂😂

ن با لپتاب میام:)

خوشا بحالت#-#

اها گفتم 😂😂
ببین برو یه سر وبت ^^
اگر از همین اول قالب خوشت نمیاد بگو که عوضش کنم چون دارم کداشو تغییر میدم ^^

اون سیاها زشتن بهی:(

خو بزار کلا قالبو عوض کنم ^^
فعلا قالب قبلی تو میزارم ^^
زرده ^^
تا کدارو عوض کنم ^^

اوکی^^

میدونم سبیقت خوبه برا همین میسپارم دسته خودت^^

میسی^^

:)
مرسی لطف بداری محنام :)

فدات خوش سلیقه^^

خدانکنههه اعع

وی عالیه خرگوشک میخواد هویچ بخوله🤤😅هویچک شومایی بهی جون خرگوشک اوشون هستند.بلی خرگوشی گم کردم درباغ هستی خرگوشم را پیدا کرد بیشور تو که هستی خرگوشم را رده ب من😡😠😁هویچکم را پیدا کردم ان هم تو هستی تا خرگوشکم را ازت نگیرم ولت نمیکنم بیشورک😅🤣🤣

😂😂😂
وایییی عااالییی بوود

مرسی هویچک🤣🤣🤣🤣قربانت فک کنم دیگ حالت بهتر شده باشه دیگ از حرفای من.والا من ک خودم جررررر از حرفام تو رو ک نمیدونم فک کنم پوکیدییی🤣دیدی کسی ک با من دوس بشه ی بارم ناراحت نمیش.راسشو بخوای اونروز ب این فک میکردم ک تو این دنیا یدونه هم غم خوار پیدا نمیش آه☹ولی تا دلت بخواد گوه خور زیاد پیدا میش تا دلت بخواد🤣🤣🤣.خودمونو نمیگم ها منظورم وون ارمیای بیشور دخترا هستن با بعضی از پسراشون والا خو

بدتر شدم :/

از جین هم ادیت بزار میسی اینم خیلی قشنگه

چشم حتما عزیزم امروز قرار میگیره :)

اصن از اینجا خوشم نیومده اصنننننننن😭😤😡😠🤬😤😡😠🤬☹☹نظر دادم

دیدم دادی :/

اخ چیکار کنم چن دوز ج مو ندادی منم خوشم نیومد🤣🤣🤣منم میبینم ک دیدی🤣🤣🤣🤣

بابا حال ندرمممم
حااال ندرم :/

ام وورلد واید پرِتی یو نوو🤩😍😘💋❤😅🤣🤣🤣ایم دینا ایم بد گیرل😅یو نو بی تی اس.یو نو دینا🤣پاردن😅🤣🤦‍♀️ایسک کیوز می🤣🤣🤣🤣🤣😅انیونگ هاسیو جانین جوئن جانگ کوک ایمنیدا ایم هیم ممم🤣🤣بیچ🤦‍♀️🏖ایم گود گیرل 🤩🥰😇😊😅🤣من از هیچی نمیترسم😇💪💪🤣🤣مث هوبی 🤣

خداایااااا شفاااایییی عااااجزااااانهههه

بخداااا انصافا نمیدونم اون روز چی زده بودم چرا خل و چل میحرفیدمممم نمد😁😁😅از عشقه چیزی نیس نترس گفتم ک بدونی دا از عشقه 😏😁😅بخدا احساس میکنم از وقتی ک من بی تی اسو شناختم دیوونه شدم ب جون خودم

دینا دلم برات تنگ شده ...
بیا یکم زر بزن من سان کنم ...

بهییی خودتییی🥺🥺😭😭😭😭دلممم تنگولیدهههه عرررررر اون یکی وبت کو پس نمیتونم پیدات کنم

وبم سره جاشه هانی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
BTS&ARMY =Big family
Designed By Erfan Powered by Bayan