BTS Edit

Welcome army


BTS Edit

برای دیدن ادامه اشون برید ادامه مطلب 

 

کامنت و لایک فراموش نشه :)

میخوام نظرتونو درباره مشکلات ادیتا و خوبیاشون بدونم :)

ممنااان بوج بوج 

Monday 25 May 20 , 11:45 —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

وااااااااااوووو

عااالیهههه

 

💖💖💖💖

مرسی عشقم :)

مشکلی ندارن ادیتا ؟
Monday 25 May 20 , 11:49 —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

اومممم

نه

چیزی به نظرم نیومد :)

 

ممنونم :)

مرسی که کامنت دادی :)

اینا خعلیییییییییییییییییییی خوبننننننننننننننننننننننننننن

مخصوصا ته و کوک و چیم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

جدیی ؟؟
وویی ممنونم :)
اشکالی توشون نمیبینی بهم بگی ؟؟

واو

لنتی همه ی اینا عالین ب نظرم تو باید تو مسابقه ی ادیت بی تی اس شرکت کنی😂😂😂

بهی واقعا خیلی قشنگن:)

وااییی جدییی محییی ؟؟؟؟

ممنااااااننن ممنااااننن 😫😢😍😍❤❤❤❤
مررسییی محیییبیی
:)

بهی میدونی ک رکم

اگ زشت باشع میگم

ولی اینا

واقعا فوق العاده ان😍

من ک عاشقشون شدم مخصوصا میکس ویکوک🥰😍

ادیت کوکوی نمیزاری؟😐

هوم ^^
اوکایی قانع شدم جیگر ..
ممنان ممنان 😢😭
بله بله😁
به خدا یه چیز خوب پیدا نوموشهههه
دارم دنبال یه عکس خوب میگردم که با اون متنت مچش کنم ..

اهوم 

نه همشون خوبن 😭

 

ممنونم عزیزمم

باو ی عکسه ها😐😑

به خدا پیدا نوموکوونممم😢

آیگو خیلی کیوت و خوشگلن عزیزم💜

ممنون پریساااییییی :)

تا فردا میتونی بدرستی؟

فک کنم ...
بزار بیشتر بگردم ^^

باوشی^^

:)
Monday 25 May 20 , 14:42 BTS+Jeon Sara

راستش همشون عالین و هیچ چیز بدی نمیبینم

واقعااا ؟؟؟
ممنون 
تچکر :)

ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووواو خودت ادیتیدی؟ دیس ایز سو خفن و کیوتو باحال

هوم خودم ادی بکردم ^^
ممنااااان بابوووونههههه
بابی مشکلی ندارن ؟

وووووووووووییییییییییییی خوجمللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

مرسی مرسی :)

woooow عالییییییییییییییییییییییی

 

ممنووونم عزیزم :)

عالین مث خودت عالی شدن😍😍🤩🤩🤩🤩🤩😘

مرسیی دینایی

خواهچ عجیجم😘😘😛

:)

د جواب بده دا

:/

وای چه خوجل 

مرسی عزیزم :)

عالی 💕

 

میشه اسم شخصیت های بی تی 21 رو بزاری💕

RJ
Cooky
Koya
Shooky
Mang
Van
Tata
Chimmy

وای محشرن

والپیپرم درست میکنی؟ 

اینا خیلی عالی شدن😍😍😍💜

آره اگر بخوای :)
Sunday 11 July 21 , 23:36 𝔸ℝ𝕄𝕐

عالی بودن.

با چه برنامه‌ای ساختی؟

با پیکس آرت

عزیز منم یه ادیتایی بلدم با پیکس آرت و پیکس آرت رو دارم ولی اینجوری بلد نیستم میشه بگی چطوری درست کردی؟

یه سر به یوتیوب بزن عشقم💓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
BTS&ARMY =Big family
Designed By Erfan Powered by Bayan